Prekių grąžinimas ar keitimas

 

Bet kurią Dyva.lt prekę Jūs galite:

1. Keisti į kitą dydį;
2. Keisti į kitą modelį;
3. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus į savo dyva.lt virtualią sąskaitą ar savo banko sąskaitą.

Keičiamos arba grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

1. Prekė neturi būti dėvėta ar kitaip naudota, ji turi būti nesugadinta, nesutepta be pašalinių kvapų ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.
2. Grąžinamos prekės turi būti su etiketėmis.
3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, pilnos komplektacijos.
4. Vartotojas turi teisę atsisakyti nuotolinės sutarties per 14 dienų, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 punkte numatytas išimtis.

Pirkėjas prekes keisti arba grąžinti gali per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Prekių pristatymo diena dažniausiai laikoma sekanti diena nuo prekių išsiuntimo dienos. Jei prekė Jums nebuvo pristatyta sekančia dieną po išsiuntimo dėl kurjerių kaltės, grąžinimo terminas skaičiuojamas dar nuo sekančios dienos. Jei pristatymo terminą pakeitė Pirkėjas ar siuntą iš paštomato atsiėmė vėliau nei buvo informuotas SMS žinute, pristatymo diena bus laikoma sekanti diena po užsakymo išsiuntimo.

________________________________________

Jeigu norite prekę (-es) GRĄŽINTI arba KEISTI:

1. Parsisiųskite prašymą, užpildykite ir jei norite keisti persiųskite mums el. paštu, kad galėtume rezervuoti prekę arba ją Jums užsakyti.​​

2. Supakuokite prekę (es) taip, kad transportavimo metu ji neiširtų, nesuplyštų ar kaip kitaip nebūtų pažeista ir sugadinta. Kartu jei yra galimybė įdėkite ir užpildytą prašymą.

3. Prekes galite keisti ar grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo datos (Kaip skaičiuojami terminai siuntoms, kurių pristatymo terminas pasikeitė dėl Pirkėjo kaltės rasite Pirkimo sąlygose, punktas 8.7.)

4. Grąžinti prekes galite Lietuvos paštu adresu: dyva.lt / Mantas Statkevičius, K. Baršausko gatvė 72 – 13 , 51438 Kaunas
Lietuva

arba

4.1. Jei prekė Jums buvo pristatyta kurjeriu, parašykite el. paštu: prasymai@dyva.lt kurią dieną ir kuriuo laiko tarpu A) nuo 9 iki 16 val; ar B) nuo 16 iki 19 val. Jums būtų patogu, kad kurjeris atvažiuotų pasiimti siuntą. Jei grąžinimo pasiėmimo adresas skiriasi nuo siuntos pristatymo adreso, nurodykite adresą kokiu reiktų atsiimti grąžinimą. (Į mažesnius miestelius galimas tik A laikas). Jums iš grąžinamos sumos bus išskaičiuota 2,50 Eur už šią paslaugą.

4.2. Jei prekę atsiėmėte Omniva paštomate grąžinti galite paštomatu. Su siuntos gavimo SMS žinute, gausite grąžinimo koduką, kuris galios 14 dienų. Pasinaudojus šiuo koduku, Jums iš grąžinamos sumos bus išskaičiuota 2,50 Eur už šią paslaugą. 

Grąžinimo - keitimo prašymą parsisiųsti galite čia >>

Jūsų grąžinamos prekės bus įvertintos mūsų darbuotojų, ar gaminiai grąžinti laiku ir laikantis aukščiau nurodytų keičiamų ar grąžinamų prekių kriterijų. Kartu su grąžinamomis prekėmis privaloma pateikti užpildytą grąžinimo / keitimo prašymą.

Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.

________________________________________________________

* Vienu užsakymu atvežtas prekes (netinka dydis, norite kito modelio) keisime ir DAR KARTĄ Jums pristatysime nemokamai Lietuvos teritorijoje* savitarnos terminalų pagalba, Venipak kurjerių tarnyba, priklausomai koks pristatymo būdas buvo pasirinktas užsakymo metu. Keičiamos (-ų) nemokamai prekės (-ių) suma turi būti daugiau nei 20 Eur. Jeigu keičiama (-os) prekė (-ės) neviršys šios sumos, už keitimą reikės sumokėti pristatymo išlaidas. Jeigu keičiama prekė dar kartą bus grąžinama, iš grąžinamos sumos bus išskaičiuotas keitimo pristatymo mokestis. Pasinaudojus nemokamo pristatymo akcija, ar akcijomis, kurių prekės (-ių) nuolaida lygi ar didesnė nei 35 proc. nemokamas keitimas negalioja.

Jeigu Pirkėjas keičia prekių dydžius, yra daromas rezervacijos užsakymas, o prekės yra keičiamos tokia pat kaina, kaip buvo pirkta pradinė prekė, atsižvelgiant ar tuo metu negaliojo speciali akcijinė kaina ir ar keitimo momentu ši akcija vis dar vyksta. Jeigu kaina skiriasi, Klientas turi būti informuotas apie didesnę kainą ir turi teisę keitimo atsisakyti. Keičiant į kitą modelį, yra daromas rezervacijos užsakymas ir jo metu užfiksuojama keičiamos prekės kaina, kuri ir bus imama perskaičiuojant užsakymo priemoką arba permoką. Jeigu priemokos ar permokos skaičiavimo momentu prekės kaina yra mažesnė, klientas turi teisę prekę įsigyti mažesne kaina, rezervacijos užsakymas keičiamas į įprastinį užsakymą o nemokamas keitimo pristatymas naikinamas.

KITA:
1. Jeigu gavote nekokybišką prekę (su gamintojo defektu**)
prieš išsiunčiant prekę, susisiekite su mumis, kad galėtume atsiųsti užpildyti atitinkamus dokumentus.
2. Grąžinti prekes galite Lietuvos pašto pagalba.
3.
Jei norite grąžinti per kurjerį, mes galime Jums iškviesti jį, parašykite mums kuriuo laiko tarpu A) nuo 8 iki 16 val; ar B) nuo 16 iki 19 val. Jums būtų patogu, kad kurjeris atvažiuotų bei kokiu adresu reiktų atsiimti grąžinimą. Iš grąžinamos sumos bus išskaičiuoti 3,19 Eur (trys eurai, 19 euro centų) už kurjerio iškvietimą. (Jei prekių pristatymas buvo ne Venipak kurjeriu).
4. Jeigu prekių pristatymą pasirinkote per Omniva paštomatą, tai siuntos pristatymo momentu laikoma kliento informavimas sms žinute ir/ar el. paštu apie jo siuntos pristatymą į pasirinktą paštomatą.
5. Jeigu už prekę mokėjote dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas bei papildomai sumokėta suma. Dovanų kuponai į grynuosius pinigus nėra keičiami. Dovanų kupono terminas lieka pradinis.
6. Jeigu grąžinate prekę, pirktą akcijos metu, Jums grąžinama už prekę sumokėta suma (po nuolaidos) arba jeigu grąžinama prekė yra akcijos sudėtinė dalis ir likusios negrąžintos užsakymo prekės, nebetenkina akcijos sąlygų, iš grąžintinos sumos išskaičiuojama pritaikyta nuolaida.
7. Jei pirkimo metu pirkėjui buvo pritaikytas nemokamas pristatymas, prekės (-ių) grąžinimo atveju iš bendros pirkėjo sumokėtos sumos (jei ji nebetenkina nemokamo pristatymo sąlygų arba grąžinamas visas užsakymas) išskaičiuojamos siuntimo išlaidos pagal tuo metu galiojusius pristatymo tarifus. Taip pat negalios ir nemokamo keitimo galimybė.
8. Jeigu norite keisti prekę, pirktą akcijos metu, tai:
- keičiant į tą pačią prekę (keičiate tik dydį) taikoma buvusi nuolaida (kurią galite matyti užsakymo lape ar sąskaitoje);
- keičiant į kitą modelį taikoma tuo metu galiojanti akcija ir jos sąlygos (jeigu keičiamu metu vyksta akcija). Prieš tai buvusios akcijos nuolaidos ir sąlygos negalios.
- keičiant į pigesnę prekę, jei skirtumas yra ne didesnis nei 3 Eur, likutis yra pervedamas pirkėjui į virtualius pinigus, jeigu po keitimo, likutis yra didesnis nei 3 Eur, tariamasi individualiai.
9. Kartu su preke arba el. paštu privaloma atsiųsti tvarkingus ir užpildytus prašymus (keitimo arba grąžinimo). Gavus prekę, bet negavus atitinkamo prašymo, prekės grąžinimo momentas laikomas tuomet, kai atsiunčiamas atitinkamas prašymas. Jeigu prašymas negaunamas iki to momento kol pirkėjas pagal nustatytą terminą gali grąžinti ar keisti prekes, grąžinama suma be atskiro įspėjimo pervedama į virtualią piniginę, jei tokios neturite, ji bus sukuriama.
10. Po prekės gavimo praėjus 14 (keturiolikai) dienų, pirkėjas praranda galimybę prekę grąžinti arba keisti.

** Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Grąžinant netinkamos kokybės prekę bus kompensuojamos prekės grąžinimo išlaidos (jei pardavėjas neturės galimybės pakeisti į analogišką geros kokybės prekę). Jeigu su netinkamos kokybės preke grąžinama ir kita prekė, pristatymo išlaidos nekompensuojamos. Klientas netinkamos kokybės prekes gali grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis 2014 m. liepos mėn. 22 d. LR vyriausybės nutarimu Nr. 738.

*** Prašymą/skundą dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8-5-2626751, internetinėje svetainėje www.vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.


Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.



Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja:

LR Vyriausybės 2014 m. liepos mėn. 22 d. nutarimu Nr. 738 (Žin., 2014, Nr. 2014-10565) patvirtintos mažmeninės prekybos taisyklės.

LR civilinis kodeksas (Žin., 2000, Nr. 74-2262; 2011, Nr. 129-6108).